Veelgestelde vragen

Zijn alle artikelen op voorraad?


Ja alle artikelen zijn op voorraad mits de rode uitverkochte ribbon niet getoond wordt.

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?


De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. 
Het is theoretisch mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste betaalt.


Waarom worden de artikels die in je mandje niet gelijk voor je gereserveerd?


Er zijn heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zou worden gezien. Deze mandjes worden na een tijdje automatisch geleegd zodat de voorraad in de shop ook de echte voorraad is.

Komen de kleuren van de producten in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?

Ja. Groen blijft groen en rood blijft rood. Toch kan een foto die je op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van je schermtype en van je beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf.

Welke betaalmiddelen kunnen gebruikt worden?

U kan betalen via overschrijving, IDeal, bancontact, Maestro, Visa of mastercard. Overschrijving: U ontvangt de betaalinstructies per email. Eens we de betaling ontvangen hebben, dit kan tot 3 werkdagen duren, versturen we jouw pakketje.

Bij het overmaken van het bedrag vragen wij u in de omschrijving het betalingskenmerk te vermelden. Dit betalingskenmerk kunt u terugvinden in uw bevestigingsemail. Wanneer het betalingskenmerk niet of onjuist wordt overgenomen, kan uw betaling niet verwerkt worden. IDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank. Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank. Maestro: Veilig betalen via je eigen Belgische bank. Visa/mastercard: Na het invoeren van enkele gegevens zal u doorgestuurd worden naar de beveiligde pagina om de betaling te voldoen. Wanneer de betaling gelukt is, krijgen wij hiervan bericht en zal de bestelling verstuurd worden.

Ik wil graag een uitverkocht/verwacht artikelen bestellen, hoe werkt dat?

Voor de meeste artikelen geldt een maximale levertijd van 6 weken, wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf dan een mailtje, wij houden u graag op de hoogte zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van individuele artikelen te geven, hier in geldt: geduld is een schone zaak.

Kan ik een uitverkocht/verwacht  artikel reserveren?


Nee, reserveren kan niet maar wij houden je graag op de hoogte via de mail.

Hoe gebruik ik een kortingscode?


Wanneer je een kortingscode hebt dan shop je zoals je altijd doet en bij de checkout is er een kader voorzien waar je de code kan invullen. Deze wordt automatisch verrekend. Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden.

Andere vraag?

Mail ons gerust uw vragen: hello@boekentuurontour.be
Telefonisch zijn we van maandag tot vrijdag bereikbaar van 10 uur tot 20 uur. 0473/442061